loading...
صدای مشاور
مشاور تحصیلی بازدید : 99 سه شنبه 10 مهر 1397 نظرات (0)

جهت مشاوره در زمينه azmoon.medu.ir – ورود به سايت ثبت نام تيزهوشان

از طريق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 1611 907 909تماس بگيريد

 

شماره تماس از خطوط همراه اول 99225595

پاسخگويي از 8 صبح تا 12 شب حتي ايام تعطيل

سايت ثبت نام تيزهوشان Amoon.medu.ir مي باشد. در اين مقاله توضيح کامل در رابطه با نحوه استفاده از سايت ثبت نام تيزهوشان ، زمان و نحوه دريافت کارت ورود به جلسه تيزهوشان از سايت ثبت نام تيزهوشان، زمان برگزاري آزمون تيزهوشان و اعلام نتايج آزمون تيزهوشان در سايت ثبت نام تيزهوشان، به اطلاع داوطلبان مي رسد. براي اطلاع از قانون جديد ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم کليک نماييد. براي ثبت نام سايت تيزهوشان نياز به ثبت نام و رمز عبور سامانه همگام مدارس تيزهوشان خواهيد داشت (روي لينک آبي کليک نماييد).

داوطلبان تحصيل در مدارس تيزهوشان مي توانند براي ثبت نام در سايت ثبت نام تيزهوشان و يا دريافت نتايج آزمون تيزهوشان ، از طريق تلفن ثابت 9099071611 با کارشناسان تماس بگيرند تا ثبت نام را براي داوطلب انجام دهند و براي اعلام نتايج راهنماي داوطلبان خواهند بود.

نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان در سايت ثبت نام تيزهوشان 97-98

در موردنحوه ثبت نام تيزهوشان در سايت ثبت نام تيزهوشان بايد بدانيد که ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 تنها به صورت اينترنتي و از طريق سايت  Azmoon.medu.ir انجام مي شود و نيازي به مراجعه حضوري والدين و دانش آموزان به مدارس تيزهوشان شهرشان نمي باشد.

براي ثبت نام تيزهوشان بايد بعد از مراجعه به سايت ثبت نام تيزهوشان Azmoon.medu.ir با توجه به مقطع تحصيلي خود ( ششم يا نهم ) ثبت نام خود را در آزمون تيزهوشان نهم به دهم 97-98انجام دهيد.

بعد از وارد کردن مشخصات فردي دانش آموز، وارد صفحه ي بعد مي شويد که بايد در اين صفحه بايد هزينه ثبت نام تيزهوشان را واريز کنيد.

بعد از پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان وارد صفحه نهايي شده که تمام اطلاعات دانش آموز را نمايش مي دهد.

توصيه مي کنيم در انتهاي ثبت نام از تمام اطلاعات دانش آموز را يادداشت نموده و تا زمان اعلام نتايج تيزهوشان 97-98 در نزد خود نگه داريد. تا در مراحل بعدي آزمون تيزهوشان دچار مشکل نشويد.

در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل يا سوال در روند ثبت نام آزمون تيزهوشان داريد مي توانيد از طريق تلفن 9099071611 با کارشناسان تماس بگيريد تا ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم ابتدايي يا ثبت نام تيزهوشان نهم به دهم را براي داوطلب انجام دهند.

داوطلبان تحصيل در مدارس تيزهوشان مي توانند براي ثبت نام در سايت ثبت نام تيزهوشان و يا دريافت نتايج آزمون تيزهوشان ، از طريق تلفن ثابت 9099071611 با کارشناسان تماس بگيرند تا ثبت نام را براي داوطلب انجام دهند و براي اعلام نتايج راهنماي داوطلبان خواهند بود.

زمان و نحوه ثبت نام در سايت ثبت نام تيزهوشان 97-98

زمان و نحوه ثبت نام در سايت ثبت نام تيزهوشان 97-98، براي داوطلبان آزمون ورودي پايه دهم از روز سه شنبه مورخ 1397/01/28 تا روز چهارشنبه مورّخ 1397/02/05 از طريق پايگاه اينترنتي  ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 به نشاني azmoon.medu.ir انجام خواهد شد. آزمون ورودي پايه دهم دبيرستان­هاي استعدادهاي درخشان و نمونه دولتي، راس ساعت 9:00 صبح روز جمعه 1397/03/11 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد. توصيه مي کنيم که حتما در روز هاي ابتدايي ثبت نام تيزهوشان 97-98 ثبت نام خود را انجام دهيد و ثبت نام را به روز هاي آخر موکول نکنيد تا با مشکلي مواجه نشويد. براي دفترچه ثبت نام تيزهوشان 97 کليک کنيد. در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان 97-98 بايد بگوييم که اين ثبت نام به صورت دو مرحله اي است، در ابتدا داوطلبان آزمون تيزهوشان بايد اقدام به ثبت نام آنلاين و اينترنتي نمايند و بعد از آن لازم است هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان 97 را پرداخت نمايند. پرداخت هزينه ثبت نام از طريق درگاه پرداخت آنلاين سايت فوق الذکر مي باشد. نحوه انجام ثبت نام به اين ترتيب است که داوطلب پس از ورود به سايت ثبت نام آزمون تيزهوشان، اطلاعات فردي خود را وارد نمايند. داوطلبان با توجه به مقطع فعلي، ثبت نام اوليه را انجام مي دهند، سپس سامانه ثبت نام تيزهوشان مجددا باز ميشود و داوطلباني که در مرحله اول ثبت نام اوليه، انجام داده اند، نسبت به پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان اقدام مي نمايند.

دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98

دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان از سايت ثبت نام تيزهوشان امکان پذير است. کارت ورود به جلسه تيزهوشان حاوي اطلاعات فردي متقاضيان مي باشد که شامل نام و نام خانوادگي و … است، اولويت مدارس استعدادهاي درخشان انتخاب شده و عکس داوطلب، که حدود يک هفته قبل از اينکه آزمون برگزار شود در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد. داوطلبان بايد توجه داشته باشند که حضور در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع مي باشد. هنگام ثبت نام تيزهوشان توجه به مشخصات و ظرفيت پذيرش مدارس بسيار مهم مي باشد. دانش آموزان بايد براي آشنايي بيشتر با روند ثبت نام و تکميل فرم هاي مربوط به آن به نمونه فرمي که در صفحه نهايي دفترچه تيزهوشان آورده شده دقت نمايند و قبل از ورود به سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان اولويت هاي مورد نظر خود را مشخص نمايند. تمامي مراحل ثبت نام تيزهوشان عبارتست از: صدور کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان، اعلام نتايج آزمون تيزهوشان، رسيدگي به اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان و کليه امور به ثبت نام به صورت اينترنتي و غير حضوري و مدارس در اين رابطه مسئوليتي را نخواهند پذيرفت. همانطور که گفتيم آزمون ورودي پايه دهم دبيرستان­هاي استعدادهاي درخشان و نمونه دولتي، راس ساعت 9:00 صبح روز جمعه 1397/03/11 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

 نحوه مشاهده نتايج آزمون مدارس تيزهوشان در سايت ثبت نام تيزهوشان

نحوه مشاهده نتايج آزمون مدارس تيزهوشان در سايت تيزهوشان به اين صورت است که داوطلبان ورود به مدارس تيزهوشان که درآزمون ورودي مدارس تيزهوشان 97-98، شرکت مي نمايند، مي توانند از طريق سايت Amoon.medu.ir نتايج آزمون مذکور را مشاهده نمايند. اين سايت تنها مرجع اطلاع رساني نتايج است در صورتي که به هر دليل نتوانستيد نتايج را از طريق اين سايت مشاهده نماييد و يا تمايل به اعتراض به نتايج داشتيد، مي توانيد از راهنمايي و مشاوره کارشناسان که در همين مقاله موجود است، بهرمند گرديد. بعد از ورود به سايت مذکور نياز به وارد نمودن کد ملي دانش آموز و سريال شناسنامه دانش آموز در کادر سمت راست مي باشد که تصوير آن را مشاهده مي نماييد:

 

گام دوم:

اطلاعات و مشخصات فردي دانش آموز به همراه وضعيت پذيرش در آزمون مشخص شده است. در قسمت وضعيت قبولي مي توانيد وضعيت قبولي دانش آموز را بررسي نماييد. و با کليک روي آيکون زير ستون مديريت، مي توانيد کارنامه را ملاحظه نماييد. محتويات کارنامه شامل، تعداد سوالات صحيح و غلط و خالي، در هر درس، به همراه تراز کسب شده و تراز آخرين نفر قبولي در مدارس انتخابي مي باشد و نام مدرسه اي که دانش آموز را مورد پذيرش قرار داده است، نمايش داده خواهد شد. در صورتي که به هر دليل به نتايج آزمون اعتراض داريد ، امکان اعلام اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان وجود دارد.

داوطلبان توجه داشته باشند با توجه به طرح شهاب که اخيرا مطرح گرديده تصميمات جديدي در رابطه با سوالات تيزهوشان ششم به هفتم و آزمون تيزهوشان ششم به هفتم گرفته شده است.

توصيه ما به والدين داوطلبان و متقاضيان تيزهوشان ، اين است که براي برنامه ريزي قبولي آزمون تيزهوشانو اطلاع از منابع آزمون تيزهوشان ، مقالات مربوط را در همين سايت مطالعه نموده و بر روي لينک هاي آبي رنگ داخل متن کليک نمايند.

داوطلبان تحصيل در مدارس تيزهوشان مي توانند براي ثبت نام در سايت ثبت نام تيزهوشان و يا دريافت نتايج آزمون تيزهوشان ، از طريق تلفن ثابت 9099071611 با کارشناسان تماس بگيرند تا ثبت نام را براي داوطلب انجام دهند و براي اعلام نتايج راهنماي داوطلبان خواهند بود.


منبع:

azmoon medu ir – ورود به سايت ثبت نام تيزهوشان

اعلام نتايج تيزهوشان 97-98

 

برچسب ها تیزهوشان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 705
  • بازدید کلی : 6,441